XII Ogólnopolski Kongres Tutoringu
Racjonalność jest tym, co wyróżnia naszą kulturę od jej zarania. Starożytna filozofia zrodziła się z potrzeby racjonalnego wyjaśnienia i zrozumienia świata, a nowożytne nauki ścisłe pokazały siłę rozumu, z której korzystamy wszyscy na co dzień. Tak intensywny rozwój nauki nie byłby możliwy bez relacji mistrz-uczeń. Historia pokazuje jednak, że relacje te, choć skuteczne i oparte na intelekcie, nie musiały być przyjazne, partnerskie, ani oparte na empatii. C.S. Lewis czy R. Oppenheimer to znane postacie, które miały szczęście posiadania wybitnych tutorów. Były to relacje trudne – by nie powiedzieć toksyczne. Nadmierne wymagania, ostra krytyka, rzucanie na zbyt głęboką wodę, oschłość w kontaktach międzyludzkich… To częste cechy mistrzów wychowujących uczniów, którzy ich przerośli.
Szkoła Tutorów Akademickich na uczelni technicznej
Adrian Lewandowski – II tura (13:15 – 16:30)
Adrian Lewandowski – I tura (09:00 – 12:15)
Paweł Jasiński – II tura (13:15 – 16:30)
Paweł Jasiński – I tura (09:00 – 12:15)
Maria Libiszewska – II tura (13:15 – 16:30)
Maria Libiszewska – I tura (9:00 – 12:15)
Maja Dobkowska – II tura (13:15 – 16:30)
Maja Dobkowska – I tura (9:00 – 12:15)
Grzegorz Grzegorczyk – II tura (13:30 – 16:45)
Grzegorz Grzegorczyk – I tura (9:15 – 12:30)
Łukasz Hajduk – II tura (13:30 – 16:45)
Łukasz Hajduk – I tura (9:15 – 12:30)
Barbara Habrych – I tura (9:15 – 12:30)
Barbara Habrych – II tura (13:30 – 16:45)
XII LETNIA SZKOŁA TUTORÓW
Szkoła Tutorów jest wyjątkowym, 64-godzinnym programem rozwojowym dla osób związanych z edukacją, który kończy się otrzymaniem Certyfikatu Tutora I stopnia.
XI Ogólnopolski Kongres Tutoringu
Temat wpływu sztucznej inteligencji na edukację jest szeroko podejmowany od czasu bezpłatnego udostępnienia Chatu GPT. Do tej pory kontekst tutoringu nie był jednak poruszany dostatecznie mocno. Na XI Kongresie Tutoringu chcielibyśmy postawić pytanie, o to, które aspekty pracy tutorskiej będą mogły być zastąpione przez AI, a które są unikalne? Czy w ogólne istnieją takie aspekty?
Wykorzystanie Sztucznej Inteligencji podczas procesów dydaktycznych
Przebudzenie mocy, czyli jak budować i rozwijać swoją odporność psychiczną
Zmieniający się świat i środowisko pełne zmian i wyzwań sprawiają, że wielu z nas żyje na co dzień w stresie, pod presją czasu i oczekiwań. Długotrwały stres może powodować spadek efektywności, zmniejszoną satysfakcję z pracy a w dłuższej perspektywie problemy ze zdrowiem, czy wypalenie zawodowe.
Jak więc na co dzień radzić sobie radzić ze stresem? Jak budować w sobie odporność psychiczną? Jak dbać o dobrą higienę pracy? Jakich kompetencji potrzeba, by pracować z większą satysfakcją i energią? To pytania, na które odpowiedzi będzie można poznać na warsztatach.
Warsztaty przeznaczone są dla osób, które potrzebują zadbać o swoją odporność psychiczną, dla tych, którzy na co dzień są narażeni na duży i długotrwały poziom stresu. Szczególnie zapraszam tych z Was, którzy ze względu na nieumiejętność radzenia sobie ze stresem, mają poczucie, że nie mogą korzystać w pełni ze swoich zdolności i potencjału.
Koszt programu rozwojowego to 600,00 zł i obejmuje: 8 godzin szkoleniowych, zaświadczenie udziału oraz materiały szkoleniowe.
Z uwagi na limitowaną ilość uczestników, o rejestracji decyduje kolejność zgłoszeń. Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Szkoleń.
Indywidualne superwizje tutorskie 1H
Tutorzy pracują w sytuacjach wymagających najwyższej uważności oraz fachowości w prowadzeniu procesu rozwoju podopiecznego. Często dają całych siebie tak, aby podopieczni wyszli z każdego spotkania z jak największymi korzyściami intelektualnymi i rozwojowymi. Ale i również sami tutorzy mają swoje potrzeby, mają trudniejsze chwile, momenty, gdy potrzebują wsparcia, porady lub po prostu zwykłej rozmowy z kimś, kto rozumie ich sytuację, bo sam już tam był. Taką okazję dają superwizje, czyli spotkania jeden-na-jeden z tutorem-mentorem w osobistych spotkaniach superwizyjnych.

